zondag 15 mei 2016

Fun in the pool

Vandaag doen we het rustig aan na de lange dag van gisteren is iedereen laat wakker. Ik ga nog even naar de supermarkt voor vers brood, koffie en een lekker taartje. Als ik in de supermarkt zie dat er verse sushi wordt gemaakt kan ik het niet laten om een bakje mee te nemen voor de lunch. We ontbijten op ons gemak en installeren ons dan bij het zwembad. Heerlijk eindelijk en tijd voor echt relaxen deze vakantie dat hoort er toch ook bij. 

We lunchen heerlijk aan de rand van het zwembad met hotdogs en sushi. En relaxen weer lekker verder. Het is heel heet dus regelmatig een duik in het zwembad is een must. 

Tegen half vijf vertrekken we naar de floridamall met in de planning om daarna nog even naar old town te gaan. Onderweg is het flink druk dus het duurt even voordat we op de plaats van bestemming komen. Maar dat lukt uiteindelijk natuurlijk wel. We vinden een mooie parkeerplek vlak naast de werknemers van de maand mooi! 
Eenmaal binnen vliegt de tijd wanneer je lol hebt:-). We spreken af om om 18.30 te gaan eten op het foodcourt maar ik ben net iets te laat. Dat komt omdat ik zoveel gratis dingen kreeg bij mijn aankopen in de winkel met de mooie roze tasjes. 2 flessen parfum en een handdoek en dat allemaal voor niets i love it!! 
Dan kiezen bij de foodcourt! Wat een keuze weer.  Sofie gaat voor five guys, Leon voor Taco Bell, Ilse voor de Subway, Marcel en ik voor de orange chicken en Sharon heeft een heel lekker broodje maar ze zijn er niet zo snel met het bereiden ervan. 

Na het eten doen we nog even een klein rondje, Apple store, Sephora voor Fijne mascara's natuurlijk nog even de M&M store 
En daarna naar de build a bear store. In new york hadden ze geen gewone beren meer en Sofie wilde toch nog graag een extra vriendje meenemen naar huis daar had ze tenslotte voor gespaard en echte dollars voor haar verjaardag gekregen. Gelukkig in deze store wel. Dus beleven we het hele ritueel opnieuw en zie daar Tessa! 
Ze wordt meteen in een nieuwe hippe cheerleader outfit gestoken. En ook de andere knuffels krijgen van Leon en Sharon een nieuwe outfit. Ik weet even niet wie het nu leuker vond Sharon of de meiden maar ze zien er weer prachtig uit en de dames zij er erg blij mee. 
Inmiddels is het alweer veel later dan we hadden gedacht en scoren nog een paar mooie broeken bij Crombie & fitch voor de meiden en Leon op de valrepen leuk nieuw petje. Dan zijn we het zat besluiten terug naar de villa te gaan morgen maar een bezoekje aan old town dan. Thuis spelen we nog een potje klaverjassen met de meiden. En gaan dan lekker slapen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten